Vejledende priser

Bemærk: Det er ikke så let at sammenligne dyrlæge-ydelser.
Der er stor variation i hvilken sikkerhed der er under fx operation af patienter og hvilken uddannelse personalet har. Der er også stor variation på hvilke medicin og i hvor stor mængde, det enkelte dyr har brug for.
Alt dette har indflydelse på prisen og er for dit kæledyrs sikkerhed.

Prisen kan varierer med 10% og alle priser er inklusiv moms.

Vælg et dyr for at filtrere

Hund
Kat
Sundhedsundersøgelser
Konsultationer
Neutralisationer
Tandbehandlinger
Operationer og narkose
Diverse
Prisliste - hund Sundhedsundersøgelser Konsultationer Neutralisationer Tandbehandlinger Operationer og narkose
Ved en præ-anæstetisk blodprøve, kan vi se om der er noget vi skal hensyn til i narkosen, fx. nyrer/lever. Spørg for mere info.
Aflivninger
Grundet brug af medicin, er denne pris afhængig af hundens størrelse. Dette er et priseksempel. Hvis hunden ikke sendes til kremering, skal i selv tage den med hjem og begrave.
Dette er et priseksempel, da ydelsen af hænger af hundens størrelse. Efter aflivning sendes hunden til Ada's kæledyrskrematorium til fælles kremering. Mod merbetaling kan der i stedet ønskes en urnekremering, hvor du får hundens aske i en urne til nedgravning eller en glaseret udgave til hjemmet. Ring for priser
Røntgen og scanning Diverse
Konsultationer
Neutralisationer
Tandbehandlinger
Vaccinationer
Operationer og narkose
Prisliste - kat Konsultationer Neutralisationer
inkl. smertestillende med hjem Vi anbefaler at katten vejer min. 2 kg ved operation.
Tandbehandlinger Vaccinationer Operationer og narkose
Aflivninger
Kremering er her valgt fra, så du selv skal tage katten med hjem og begrave.
Efter aflivning sendes katten til Ada's kæledyrskrematorium til fælles kremering. Mod merbetaling kan der i stedet ønskes en urnekremering, hvor du får kattens aske i en urne til nedgravning eller en glaseret udgave til hjemmet. Ring for priser
Dit dyr i trygge hænder

En tryg sundhedsplan til din bedste ven

VetPlan er en sundhedsplan for dit dyr. Det er en abonnementsordning, så du kan abonnere på forebyggende pleje og sundhed. I en VetPlan får dit dyr adgang til ydelser som fx sundhedsundersøgelser, tandtjek, vaccination og store rabatter på foder.

En løbende kontrol betyder, at eventuelle sygdomme og tandproblemer bliver opdaget i god tid. Det er til stor gavn for dit dyrs sundhed og kan i sidste ende spare dig for mange uforudsete udgifter.

▶▶▶ Kontakt os om en VetPlan®