Vejledende priser

Bemærk: Det er ikke så let at sammenligne dyrlæge-ydelser.
Der er stor variation i, hvilken sikkerhed der er under fx operation af patienter og hvilken uddannelse personalet har. Der er også stor variation på, hvilken medicin og i hvor stor mængde, det enkelte dyr har brug for.
Alt dette har indflydelse på prisen og tilpasses individuelt for dit kæledyrs sikkerhed.

Prisen kan variere med 10% og alle priser er inklusiv moms.

Vælg et dyr for at filtrere

Hund
Kat
Sundhedsundersøgelser
Konsultationer
Neutralisationer
Tandbehandlinger
Operationer og narkose
Diverse
Prisliste - hund Sundhedsundersøgelser Konsultationer Neutralisationer Tandbehandlinger Operationer og narkose
Ved en præ-anæstetisk blodprøve, kan vi se om der er noget vi skal hensyn til i narkosen, fx. nyrer/lever. Spørg for mere info.
Aflivninger
Grundet brug af medicin, er denne pris afhængig af hundens størrelse. Da kremering er valgt fra, skal du selv tage hunden med hjem og begrave den.
Grundet brug af medicin, er denne pris afhængig af hundens størrelse. Efter aflivning sendes hunden til Ada's kæledyrskrematorium til fælles kremering. Mod merbetaling kan der i stedet ønskes en urnekremering, hvor du får hundens aske i en urne til nedgravning eller en glaseret udgave til hjemmet. Du kan ligeledes få lavet askesmykker som indeholde aske fra dit kæledyr. Ring for priser
Røntgen og scanning Diverse
Konsultationer
Neutralisationer
Tandbehandlinger
Vaccinationer
Operationer og narkose
Prisliste - kat Konsultationer Neutralisationer
inkl. smertestillende med hjem Vi anbefaler at katten vejer min. 2 kg ved operation.
Tandbehandlinger Vaccinationer Operationer og narkose
Aflivninger
Da kremering er valgt fra, skal du selv tage katten med hjem og begrave den.
Efter aflivning sendes katten til Ada's kæledyrskrematorium til fælles kremering. Mod merbetaling kan der i stedet ønskes en urnekremering, hvor du får kattens aske i en urne til nedgravning eller en glaseret udgave til hjemmet. Du kan ligeledes få lavet askesmykker som indeholde aske fra dit kæledyr. Ring for priser.
Røntgen og scanning
Netdyredoktors nyhedsbrev Vi er en del af VetFamily, som står bag Netdyredoktor. Få nyheder om kæledyrs sundhed, symptomer og behandling.

Du modtager faglig information, tips og tricks og gode tilbud 2-4 gange om måneden. Nye abonnenter får en rabatkode på 10% til webshoppen.